Regulamin
Zamówienia
Proces składania zamówienia w sklepie jest bardzo prosty i składa się z następujących kroków:
- Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka.
- Jeśli chcesz kontynuować zakupy nic nie stoi na przeszkodzie. Naciśnij przycisk kontynuuj zakupy i dalej wybieraj produkty, które chcesz kupić i dodawaj je do koszyka.
- Po zakończeniu zakupów automatycznie zostaniesz przeniesiony do Twojego koszyka (możesz też dokonać tego ręcznie wybierając „Koszyk” na górnym pasku).
- W przypadku zmiany liczby sztuk danego produktu, naciśnij przycisk „odśwież koszyk”. Kwota zamówienia zostanie przeliczona ponownie.
- Następnym etapem składania zamówienia będzie wybór formy płatności oraz sposobu przesyłki zamówionych produktów.
- Jeżeli zdecydowałeś się na zakup wybranych produktów wybierz opcję „dalej”.
- Zostaniesz poproszony o wybranie opcji jednorazowego zakupu lub rejestracji. Następnie o podanie swoich danych adresowych, na które zostaną wysłane wybrane przez Ciebie produkty. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, Twoje dane zostaną po zalogowaniu przeniesione automatycznie. Jeżeli chcesz otrzymać przesyłkę na inny adres niż podany w trakcie rejestracji, zaznacz i wypełnij pola adresowe.
- Po wypełnieniu formularza zamówienia i sprawdzenia przez Ciebie poprawności wprowadzonych danych naciśnij przycisk „dalej”, wtedy zamówienie przejdzie do realizacji.
UWAGA:
- Wszystkie ceny produktów oferowanych w sklepie są cenami brutto. Oferta wraz z cenami ma charakter wiążący w chwili składania zamówienia.
- Zakupów w sklepie mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.
- W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy NABYWCY, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówionego towaru (przesyłka pobraniowa), podania błędnego adresu lub kodu pocztowego - SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo obciążenia NABYWCY kosztami poniesionymi w związku z realizacją zamówienia oraz kosztami transportu towaru (także powrotnego).
- REKLAMACJE! Podstawą do złożenia reklamacji jest sprawdzenie zawartości paczki w obecności upoważnionego pracownika firmy doręczającej w chwili przekazywania paczki oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. W przypadku niezastosowania się do powyższej informacji reklamacje dotyczące uszkodzenia zawartości paczki nie będą przyjmowane. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności upoważnionego pracownika firmy doręczającej jest bezpłatne i należy do jego obowiązków. Zachęcamy do sprawdzania otrzymywanych paczek.
Jeśli w trakcie składania zamówienia pojawią się jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami:
- Telefonicznie pod numerem +48 22 642 65 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00 (udzielamy wszystkich informacji dotyczących stanu realizacji zamówień, reklamacji, problemów z kupowaniem i pełną obsługą klienta)
- Drogą mailową pod adresem sklep@malamut.pl
Życzymy wielu udanych zakupów
Zespół Wydawnictwa Malamut