Regulamin
Właścicielem serwisu jest Agencja Reklamowo-Wydawnicza Malamut Pakieła Spółka Jawna z siedzibą w Warszawie 02-758 przy Al. Gen. Władysława Sikorskiego, nr 13, lok. 27, NIP: 5214063199, KRS: 0001096285.
Zamówienia
Proces składania zamówienia w sklepie jest bardzo prosty i składa się z następujących kroków:
- Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka.
- Jeśli chcesz kontynuować zakupy nic nie stoi na przeszkodzie. Naciśnij przycisk kontynuuj zakupy i dalej wybieraj produkty, które chcesz kupić i dodawaj je do koszyka.
- Po zakończeniu zakupów automatycznie zostaniesz przeniesiony do Twojego koszyka (możesz też dokonać tego ręcznie wybierając „Koszyk” na górnym pasku).
- W przypadku zmiany liczby sztuk danego produktu, naciśnij przycisk „odśwież koszyk”. Kwota zamówienia zostanie przeliczona ponownie.
- Następnym etapem składania zamówienia będzie wybór formy płatności oraz sposobu przesyłki zamówionych produktów.
- Jeżeli zdecydowałeś się na zakup wybranych produktów wybierz opcję „dalej”.
- Zostaniesz poproszony o wybranie opcji jednorazowego zakupu lub rejestracji. Następnie o podanie swoich danych adresowych, na które zostaną wysłane wybrane przez Ciebie produkty. Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, Twoje dane zostaną po zalogowaniu przeniesione automatycznie. Jeżeli chcesz otrzymać przesyłkę na inny adres niż podany w trakcie rejestracji, zaznacz i wypełnij pola adresowe.
- Po wypełnieniu formularza zamówienia i sprawdzenia przez Ciebie poprawności wprowadzonych danych naciśnij przycisk „dalej”, wtedy zamówienie przejdzie do realizacji.
- Czas realizacji zamówień to ok 3-5 dni roboczych.
REKLAMACJE:
- Podstawą do złożenia reklamacji jest sprawdzenie zawartości paczki w obecności upoważnionego pracownika firmy doręczającej w chwili przekazywania paczki oraz sporządzenie protokołu reklamacyjnego. W przypadku niezastosowania się do powyższej informacji reklamacje dotyczące uszkodzenia zawartości paczki nie będą przyjmowane. Sprawdzenie zawartości paczki w obecności upoważnionego pracownika firmy doręczającej jest bezpłatne i należy do jego obowiązków. Zachęcamy do sprawdzania otrzymywanych paczek.
- Jeżeli zakupiona książka okazuje się mieć wady fabryczne, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prosimy przesłać do nas książkę, którą chcecie Państwo zareklamować, dołączając do niej pisemne oświadczenie, zawierające szczegółowe powody reklamacji książki, oczekiwaną formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na które po rozpatrzeniu reklamacji i podjęciu decyzji w tej sprawie zostanie dokonany ew. zwrot pieniędzy.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza książki lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
ZWROTY:
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki, mają Państwo prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracana książka nie może nosić śladów używania. W przypadku niespełnienia tego warunku, zwrot książki nie zostanie przyjęty. W wypadku odstąpienia od umowy Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu książki:Prosimy o przesłanie sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać złożone pisemnie na adres korespondencyjny Wydawnictwa, bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@malamut.pl
UWAGA:
- Wszystkie ceny produktów oferowanych w sklepie są cenami brutto. Oferta wraz z cenami ma charakter wiążący w chwili składania zamówienia.
- Zakupów w sklepie mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.
- W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy NABYWCY, a w szczególności w przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówionego towaru (przesyłka pobraniowa), podania błędnego adresu lub kodu pocztowego - SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo obciążenia NABYWCY kosztami poniesionymi w związku z realizacją zamówienia oraz kosztami transportu towaru (także powrotnego).
Jeśli w trakcie składania zamówienia pojawią się jakiekolwiek pytania bądź wątpliwości prosimy o kontakt z nami:
- Telefonicznie pod numerem +48 22 642 65 72 od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00 (udzielamy wszystkich informacji dotyczących stanu realizacji zamówień, reklamacji, problemów z kupowaniem i pełną obsługą klienta)
- Drogą mailową pod adresem sklep@malamut.pl
Życzymy wielu udanych zakupów
Zespół Wydawnictwa Malamut